خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اعلام کرد:

پرداخت 74 میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۲۳۳

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از پرداخت 74 میلیارد و 665 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به 167 نفر از متقاضیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد هادی زاده اظهار کرد: برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی، امسال 34 میلیارد و 770 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به شهرستان محمودآباد اختصاص یافت که 214 درصد آن جذب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: 208 متقاضی برای دریافت 100 میلیارد و 474 میلیون ریال تسهیلات خرید ادوات کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی شدند که 167 نفر از آنان 74 میلیارد و 665 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند و پرونده دریافت تسهیلات خرید ماشین آلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی برای سایر متقاضیان در مراحل پیگیری بانک قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای دریافت 74 میلیارد و 665 میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شدند، اضافه کرد: 13 دستگاه انواع تراکتور، 2 دستگاه کمباین برنج، 74 دستگاه نشاکار برنج، 74 دستگاه تیلر و 4 دستگاه پهپاد سمپاش به ناوگان ادوات کشاورزی این شهرستان اضافه شد.

هادی زاده بیان کرد: بازدیدهای میدانی و ثبت مشخصات فنی ادوات کشاورزی برای راستی‌آزمایی ماشین‌آلات کمباین، تراکتور، تیلر و دستگاه نشاکار برنج در شهرستان به صورت مستمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه مکانیزاسیون کشاورزی با هدف افزایش تولید، کاهش هزینه ها، کاهش سختی کار کشاورزی و افزایش جذابیت آن، افزایش بهره وری نیروهای کارگری، افزایش کیفیت زراعت و امکان انجام آن در کمترین زمان و انجام بموقع عملیات کشاورزی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: امسال فرصت مناسبی برای افزایش کشت و کار مکانیزه و تولید محصولات کشاورزی و اشتغالزایی در این شهرستان فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز