خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۶۸ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خوشاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۵۹

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از اختصاص ۶۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب با اعلام این مطلب گفت: در ر‌استای حمایت از توسعه و به روزرسانی مکانیزاسیون بخش کشاورزی، دام و طیور و شیلات ۶۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بلند مدت از محل دهمین خط اعتباری مکانیزاسیون به شهرستان ابلاغ که نسبت به سال گذشته  ۴۵درصد افزایش داشته است.  

ابراهیم رودسرابی افزود: این تسهیلات جهت خرید انواع تجهیزات وماشین آلات بخش کشاورزی و دامپروری با نرخ ۱۵درصد و بازپرداخت ۵ تا ۷ سال پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه کشاورزی دانش محور، ازحمایت ویژه جهاد کشاورزی از خرید محصولات دانش بنیان خبر داد و افزود: در سال جاری متقاضیان خرید تجهیزات و ماشین آلات دانش بنیان از اولویت ویژه ای در بهره مندی از تسهیلات برخوردار خواهند شد. 

وی از جمله این دستگاه ها به پهبادهای سم پاش ومحلول پاش، ماشین آلات مجهز به سامانه های لیزری، سامانه های ضدتگرگ و کارنده های پیشرفته اشاره کرد.

رودسرابی در پایان گفت: متقاضیان تسهیلات مکانیزاسیون باید با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات وزارت جهادکشاورزی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز