خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

گردشگران روس‌ علاقه زیادی برای سفر به ایران دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۷۱

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بازار گردشگری روسیه بازار جذابی است و گردشگران این کشور علاقه و تمایل زیادی برای سفر به ایران از خود نشان می‌دهند.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر شالبافیان روز شنبه همزمان با سومین و آخرین روز برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی سفر و هتلداری مسکو، به انتخاب پاویون ایران به عنوان برترین غرفه این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در MITT ۲۰۲۳ مسکو، راهنمایان گردشگری و شرکت‌های خدمات مسافرتی از استان‌های مختلف کشور با حضور متفاوت و پررنگ خود، تلاش کردند تا با اجرای بخش‌های مختلف و ارائه برنامه‌های متنوع و همچنین عرضه بسته‌های مسافرتی جذاب، ظرفیت‌های گردشگری ایران را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی افزود: بازار گردشگری روسیه بازار جذابی است و گردشگران این کشور تمایل زیادی برای سفر به ایران از خود نشان می دهند. البته نباید فراموش کرد که فعالیت های بازاریابی باید هم مستمر و هم پرقدرت ادامه پیدا کند.

وی درباره برنامه‌های تخصصی اجرا شده در این نمایشگاه گفت: در فرصت‌هایی که در مراسم افتتاحیه، نشست های تخصصی با آژانس‌های بزرگ روسی، اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی، انجمن هتلداران، خبرنگاران و اصحاب رسانه و موثرین بر این حوزه و دیدار با مقامات صنعت گردشگری روسیه پیش آمد، در خصوص توسعه همکاری‌ها و تبادل گردشگر و ترغیب گردشگران روسی به سفر به کشورمان گفت وگو تبادل نظر شد.

شالبافیان اظهار داشت: نشست ها و مذاکرات تجاری متعددی با بخش خصوصی و همچنین با حضور وزیر توسعه اقتصادی روسیه که مسئولیت حوزه گردشگری را بر عهده دارد، برگزار شد و فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نحوه تقویت آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی گردشگری شناخته می‌شود، نشست‌های متعددی با مسئولان گردشگری شهرهای مختلف روسیه از جمله مسکو، سن‌پترزبورگ، چچن و ... برگزار و حضور آنها در نمایشگاه‌های گردشگری کشورمان برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز