خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کانون توانا:

مجموعه فیروز برای یک‌هزار معلول در کشور اشتغال ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۶۹

مدیرعامل کانون توانا گفت: درحال حاضر مجموعه فیروز و کانون توانا که با محوریت اشتغال برای معلولین فعال است برای یک‌هزار معلول شغل ایجاد کرده که دارای بیمه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید اکبر حسینی در نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات هلال احمر برگزار شد، گفت: قانون حمایت از حقوق معلولین به دلیل عدم ورود سازمان‌های غیردولتی ضمانت اجرایی نداشت و نقص بزرگ این قانون منوط بودن اجرای آن به تامین بودجه بود که در سال 96 قانون مورد بازنگری قرار گرفت و اصلاحاتی صورت گرفت.

مدیرعامل کانون توانا ادامه داد: در مجموعه فیروز نگرش اـغال برای معلولین وجود دارد و فعالیت به قزوین محدود نیست و در استان‌های مختلف از افراد معلولی که توانایی دارند در قسمت‌های مختلف مانند ویزیتور استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: با توسعه فعالیت‌ها در آینده زمینه جذب حدود 250 تا 300 نفر فراهم می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاثیر کانون توانا و مجموعه فیروز در سطح استان گفت: براساس رصدهای صورت گرفته در قزوین به ندرت معلول متکدی پیدا می‌شود و افرادی که سر چهار راه‌ها دیده می‌شوند هم عموما برای قزوین نیستند و این شرایط به خاطر اقدامات کانون توانا و کارآفرینی فیروز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین هم در این نشست گفت: جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به همه اقشار جامعه ازجمله معلولین آمادگی دارد.

حسین خوئینی ادامه داد: با آموزش می‌توان تعداد معلولین که در حوادث طبیعی مانند زلزله ایجاد می‌شوند را کاهش داد و در این راستا آموزش آغاز شده و ابتدا روستاهای دوردست هدف آموزش ما هستند.

وی بیان کرد: حمایت‌های مالی و درمانی هم از طرف هلال احمر انجام می‌شود که در سال آینده با قوت بیشتری پیش خواهیم رفت.

این مسئول تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به هیچ وجه تحت هیچ شرایط سیاسی نخواهد بود، پرچم هلال احمر سفید است و به آحاد جامعه خدمت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز