خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۹ محقق شد؛

راه اندازی 270خانه هلال در استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۱۱

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از راه اندازی 270خانه هلال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مختار سلحشور با اشاره به راه اندازی 270خانه هلال طی سال 99 گفت:  افزایش تاب آوری جامعه در زمان بحران و حوادث احتمالی از  اهداف مهم جمعیت هلال احمردر تاسیس خانه های هلال است که با توجه به شرایط منحصر به فرد جغرافیایی و شرایط حادثه خیزبودن استان راه اندازی و تقویت خانه های هلال در محلات شهری  و روستایی یک ضرورت انکارناپذیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از برگزاری 262 دوره آموزشی و شرکت 3هزارو 980 نفر از اعضای خانه های هلال اظهار کرد: خانه های هلال مناسب ترین روش برای توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی است و این مهم در حال پیگیری است.

وی از جذب بیش از 7هزار و 700 نفر در خانه های هلال استان خبر داد و افزود: در سال گذشته 173 خانه هلال با مشارکت بیش از 1400نفر از اعضا در طرح های عام المنفعه جمعیت همکاری داشتند.

سلحشور از حضور 8تیم امدادی و 90تیم  با حضور اعضای خانه های هلال در امدادرسانی و اجرای طرح های داوطلبانه خاطرنشان کرد: «خانه های هلال» ایده ارزشمندی برای تسهیل در خدمت رسانی به مردم و تقویت تاب آوری و پایداری جوامع محلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز