خبرگزاری کار ایران

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۲۵

اعضای دوره دهم اتاق بازرگانی فارس برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، همزمان با دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشوراز صبح شنبه ۲۰ اسفندماه به صورت الکترونیکی انتخابات در شیراز آغاز و تا ساعت ۱۹ ادامه داشت که پس از شمارش آرا به صورت الکترونیکی توسط هیئت نظارت بر انتخابات اتاق فارس،  پا نزده عضو هیئت نمایندگان پارلمان بخش خصوصی مشخص شدند.

رئیس هیئت  نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی فارس گفت: دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی فارس به مدت یک روز برگزار و به دور از هیچگونه مسئله و مشکلی  بسیار خوب برگزار شد.

حمید رضا ایزدی  افزود: با اتمام مهلت رای گیری آقایان؛  حمید رضا ذوی الانواری، سهراب شرفی، مهدی علیپور، محمد علی ناطقی، عباس ابو قداره، نوید ایزد پناه، سید کاظم خاک ره، کاوه خیری دیزجی، نادر طیبی، هادی حنائی جهرمی، جمال رازقی جهرمی، علیرضا قدرتی،  محمد صادق حمیدیان، ابراهیم غلامزاده و خانم‌ سهیلا محبی حائز بیشترین آرا شده و به عنوان اعضای هیئت نمایندگان اتاق شیراز انتخاب شدند.

ایزدی افزود: در این دوره از انتخابات ۹۳۳  نفر در استان با داشتن کارت  عضویت ، واجد شرایط رای بودند که ۳۵۲ نفراز آنها در انتخابات شرکت کردند و از این تعداد ۳۵۰ رای ماخوذه صحیح بود.

وی  با اشاره به اینکه اعضای منتخب دهمین دوره اتاق بازرگانی شیراز در بخش‌های معدن، صنعت ، بازرگانی و کشاورزی مشغول به فعالیت می‌شوند اظهار امیدواری کرد که اعضای جدید هیئت نمایندگان این اتاق با برنامه‌های مدون و منسجم رونق و توسعه هرچه بیشتر اقتصاد استان را در چهار سال آینده رقم بزنند، لذاتقویت انتخاب شوندگان در این انتخابات سبب می شود تا با هماهنگی و همدلی بتوانند سیاست های کلی و توسعه ای خود را در عرصه اقتصادی استان فارس پیاده کنند.

در این انتخابات ۲۷نفر در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن برای کسب کرسی هیئت نمایندگان اتاق نامزد شدندکه از بین آنها ۱۵ نفر به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس راه یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز