خبرگزاری کار ایران

موفقیت مجید حسینی نژاد (بنیان‌گذار استارت‌آپ دانش‌بنیان علی بابا) در انتخابات اتاق بازرگانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۱۰

در لیست اعضای ائتلاف برای فردا، نام‌های بزرگی چون، مسعود خوانساری (رییس اتاق بازرگانی تهران)، مجید حسینی نژاد (بنیان‌گذار علی‌بابا)، محمدرضا انصاری (رئیس هیات مدیره شرکت کیسون) و.. به چشم می‌خورد که در این میان حضور حسینی نژاد به عنوان بنیانگذار بزرگترین استارت‌آپ گردشگری در اتاق بازرگانی، خبر از خلق امکانی ارزشمند برای فعالان این صنف می‌دهد و فرصتی مغتنم برای طرح و پی‌گیری مطالبات و حقوق فعالان اقتصادی این صنعت است.

«ائتلاف برای فردا» در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران پیروز شد و همه 40 نامزد این فهرست به اتاق بازرگانی تهران راه یافتند.

در لیست اعضای ائتلاف برای فردا، نام‌های بزرگی چون، مسعود خوانساری (رییس اتاق بازرگانی تهران)، مجید حسینی نژاد (بنیان‌گذار علی‌بابا)، محمدرضا انصاری (رئیس هیات مدیره شرکت کیسون) و.. به چشم می‌خورد که در این میان حضور حسینی نژاد به عنوان بنیانگذار بزرگترین استارت‌آپ گردشگری در اتاق بازرگانی، خبر از  خلق امکانی ارزشمند برای فعالان این صنف می‌دهد و فرصتی مغتنم برای طرح و پی‌گیری مطالبات و حقوق فعالان اقتصادی این صنعت است.

اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، نقش برجسته‌ای در هماهنگی روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فعالان اقتصاد غیردولتی کشور، برعهده دارد و حضور پرقدرت فعالان حوزه ICT در اتاق، می‌تواند نقطه شروعی برای استارت‌آپ‌ها در اتاق‌های بازرگانی باشد و به همین دلیل، اکوسیستم استارت‌آپی کشور این پیروزی را نویدبخش اتفاق‌های بزرگی در این حوزه اقتصادی می‌داند.

 حسینی نژاد به عنوان بنیان‌گذار علی‌بابا (بزرگترین استارتاپ گردشگری کشور) ، همچنین در لیست 16 نفری که بیشترین رای را در حوزه بازرگانی کسب کرده‌اند قرار گرفته است.

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در تاریخ 11 اسفندماه با مشارکت 3 هزار و 417 نفر از فعالان اقتصادی در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز