خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کاشان:

۳۵ درصد واجدین شرایط در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی کاشان شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۰۶۳

از صبح امروز تا کنون ۳۵ درصد از ۳۶۰ نفر واجد شرایط از شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صناییع، معادن وکشاورزی شهرستان کاشان شرکت کردند.

«مسعود صالحی» رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کاشان ظهر امروز دوشنبه هیجدهم اسفند گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در هشتمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کاشان که از ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سایر استان‌ها و شهرستانهایی که اتاق مجزادارند درحال برگزاری است از بین ۳۵ نفر داوطلب ۱۵ نفر انتخاب خواهند شد.

وی از تمدید ۳ ساعته این انتخابات (۶عصر) خبرداد و گفت: از بین انتخاب شوندگان درهشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی شهرستان کاشان قراراست ۱۱ نفر درحوزه بازرگانی، ۱۷ نفردر حوزه صنعت و ۷ نفر در حوزه معدن انتخاب شوند.

صالحی تعداد کارتهای فعال برای شرکت در این دور از انتخابات از شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل را ۳۶۰ نفر اعلام کرد و یاد آوری کرد: ۳۵ درصد شرکت کنندگان در این دور از انتخابات از شهرستان آران و بیدگل هستند.

شایان ذکر است شهرستان کاشان با بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی صنعتی فعال وپروانه دار واشتغال بیش از ۳۳هزارنفر ۶۵ درصد واجدین شرایط درهشمتین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کاشان را تشکیل می‌دهند

همچنین شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی فعال پروانه دارو وبدون پروانه با اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفرتن‌ها ۳۵ درصد واجدین شرایط دراین دور از انتخابات را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز