خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی برای استقبال از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۴۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده آذربایجان غربی از آمادگی کامل پایانه های مرزی آذربایجان غربی برای استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان ارامون در گفت و گو با خبرنگاران،  با بیان اینکه از ۲ ماه قبل تمامی نهادهای مستقر در پایانه مرزی رازی به سالن جدید منتقل و مشکلات رفع شده است، گفت: پیشنهاد ۲۴ ساعته شدن فعالیت پایانه مرزی رازی ارائه شده است تا تردد مسافران با سرعت بیشتری از این مرزصورت پذیرد.

وی افزود: در مجموع در تمامی پایانه های مرزی استان هیچ مشکلی برای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ نخواهیم داشت.

آرامون با اشاره به اینکه،عملکرد شرکت های کالا و مسافر و مدیران فنی در ایام نوروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت گفت: کارشناسان اداره به منظور بررسی کنترل فنی ناوگان در پایانه های مسافر مستقر شدند.

وی افزود: در ایام نوروز هیچگونه صورت وضعیت دربستی ارائه نخواهد شد و  برای مواقع ازدیاد مسافر نیز سرویس های فوق العاده حمل و نقل مسافر درنظر گرفته شده است و همچنین  مدیران شرکت های مسافری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین آماده اند.‌

آرامون خاطر نشان کرد: تیم های واکنش سریع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای مقابله با هرگونه شرایط آماده  بوده  و تمامی تجهیزات مورد نیاز ماشین آلات طرح نوروزی و گشت های راهداری تامین شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،  اضافه کرد: ۲۴ نقطه از مناطق حادثه خیز استان با نصب علائم زود بازده آشکار سازی شده اند که در این راستا ۶۰۰ تابلو فلزی نصب و ۲ کیلومتر حفاظ فلزی و گاردریل اصلاح شده اند.

آرامون با اشاره به اینکه اجرای طرح پویش نوروزی به منظور پیش بینی تمهیدات لازم در زمان های بحران در آذربایجان غربی انجام می شود گفت: پیشگیری از حوادث ترافیکی یکی از اهداف اصلی این طرح است که  در ۵ نقطه از استان و با همکاری سایر ارگان های مرتبط انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز