خبرگزاری کار ایران

آمادگی ۲۸۰ نیروی راهداری سیستان و بلوچستان در ایام اجرای طرح نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۳۶۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از استقرار بیش از ۲۸۰ نیروی راهدار این استان در طرح نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران در راه‌های بین شهری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایوب کرد با بیان اینکه ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری استان با برخورداری از ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در طرح نوروزی در راه‌های بین شهری استان مستقر می شوند، افزود: راهداران استان در طرح نوروزی افزون بر ۱۱ هزار کیلومتر از راه‌های استان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری این اداره کل در قالب طرح نوروزی علاوه بر ارائه خدمات به مسافران اقداماتی نظیر کنترل و نظارت بر ایمنی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، نصب و مرمت تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و پاکسازی حریم راه ها را مورد توجه قرار می دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۵ باب راهدارخانه و۳۱باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در حوزه تحت پوشش  این اداره کل در این ایام آماده خدمات رسانی کامل به مسافران هستند.

کرد با تاکید بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: این اداره کل تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کروناست و بر اساس دستورات ستاد در ایام نوروز اتخاذ تصمیم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سامانه‌های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱  به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی ، شرایط آب و هوایی ،انسداد و رخدادهای جاده ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز