خبرگزاری کار ایران

رشد 36 درصدی تردد مسافران در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۶۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد ۲۸۹ هزار و ۵۸۹ مسافر در ۱۰ ماهه سالجاری در پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۶ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، ایوب کرد افزود: بیشترین تعداد تردد مسافری ثبت شده این مدت با ۱۸۰ هزار و ۱۷۶ نفر به پایانه مرزی میرجاوه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است این اداره‌کل طرح‌های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران در دست اقدام دارد که طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه از آن جمله بشمار می رود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از نظارت جدی بر ورود و خروج مسافران در پایانه‌های مرزی استان برای جلوگیری از  شیوع سویه "اُمیکرون" به استان خبر داد و ادامه داد: در این راستا در پایانه مرزی از تمامی مسافرین ورودی به کشور تست گرفته می شود و در صورت مثبت بودن تست کرونا هیچ مسافری حق ورود به کشور را ندارند.

وی با بیان اینکه اینکه غربالگری بهداشتی و کنترل‌ها  به دقت در حال اجراست، تصریح کرد: نمایندگان حوزه بهداشت و درمان استان‌ هم در پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه مستقر هستند تا غربالگری به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز