خبرگزاری کار ایران

افزایش 14 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۵۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش 14 درصدی جابجایی مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در9 ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد .

به گزارش ایلنا، ایوب کرد اظهار داشت: یک میلیون 710 هزار و 918 مسافر در این مدت در قالب 187 هزار و 111 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته  افزایش 14 درصدی در جابجایی مسافر را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود، 60 درصد سفرهای ثبت شده در این مدت به مقاصد درون استانی و 40 درصد به مقصد برون استانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا همچنان استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری بوده و این تصمیم در مورد سرنشینان و مسافران اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های بین شهری نیز صدق می‌کند وتنها افرادی می توانند از وسایل حمل ونقل عمومی مسافری استفاده نمایند که کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی 72 ساعته داشته باشند. 

کرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 385 راننده مسافری فعال، 962 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 437 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 796 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز