خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

تجهیز ۷۷ واحد تاسیسات گردشگری برای پذیرش مسافران نوروزی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۹۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از تجهیز ۷۷ واحد تاسیسات گردشگری و اقامتی در سطح استان به منظور استقبال از مسافران نوروزی هستند.

به‌ گزارش ایلنا، عطا حسن‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این تعداد واحد تاسیسات گردشگری و اقامتی شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه مسافر و مجتمع‌های گردشگری هستند که با ظرفیت ۳ هزار تخت تجهیز شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان همچنین گفت: در ایام نوروز تعداد ۹۰ نفر راهنمای گردشگری که داری کارت شناسایی معتبر از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی هستند در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و نقاط هدف مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی با اشاره به تعدد نقاط پرطرفدار جاذبه‌های طبیعی در لرستان اشاره کرد: به منظور رضایت بیشتر گردشگران و رفع نیاز ارتباطی مسافران شماری از آبشارها و نقاط طبیعی استان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند.

حسن‌پور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری را به منظور ماندگاری مسافر در لرستان مهم دانست و افزود: همه ظرفیت‌های استان‌ را برای استقبال ‌و پذیرایی از مسافران نوروزی به کار خواهیم بست.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و ‌‌صنایع استان همچنین در خصوص ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه رمضان ، اظهار داشت : تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی فرصت مناسبی است برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و معرفتی که با حضور مسافران و گردشگران در مجموعه قلعه فلک الافلاک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اجرای مسابقه ویژه ماه مبارک و نوروز، کتابخوانی، شعرخوانی و شاهنامه‌خوانی بخشی از برنامه‌هایی پیش‌بینی شده در این ایام خواهد بود افزود: همچنین آمادگی کامل به منظور همکاری با دیگر دستگاه‌ها از جمله صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، اداره کل اوقاف و امور خیریه و دیگر دستگاههای اجرایی که خواستار همکاری در این خصوص باشند وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز