خبرگزاری کار ایران

سارقین مسلح در دیلم دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۰۱

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارقین مسلح خودرو در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سهام صالحی در گفت و گویی اظهار کرد: در پی اعلام سرقت مسلحانه و به سرقت بردن دو دستگاه خودرو سواری از افراد غیر بومی در روستای عامری شهرستان دیلم، ماموران پلیس آگاهی با همکاری سایر واحدهای انتظامی شهرستان پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین اجرای طرح مهار در سطح شهرستان، اقدام به شناسایی متهمان کرده و در یک عملیات ضربتی ،این افراد را که قصد خروج از مرز استان به سمت استان خوزستان داشتند، دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مال‌باختگان به پلیس گفتند که در منزل یکی از دوستان خود در روستای عامری مهمان بوده که نیمه شب تعداد 2 نفر مسلح به سلاح گرم و با سر و روی پوشیده وارد منزل شده و با بستن دست و پای آنان دو دستگاه خودروی سواری متعلق به شکات را سرقت می برند.

صالحی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با توقیف هر دو خودرو سرقتی، سارقان مسلح را نیز دستگیر کردند افزود : متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف که حسب دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز