خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

اعضای باند سارقین خودرو در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۹۸

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی باند سارقین حرفه‌ای خودرو و دستگیری سه سارق و دو مالخر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران در بررسی‌های خود از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگردهای پلیسی هویت یکی از سارقان که از افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار در خصوص سرقت بود را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به ۳۲ فقره سرقت خودرو با همکاری ۲ نفر از سارقان سابقه‌دار، در شهر قزوین اعتراف کرده و بیان کرد که خودروهای سرقتی را با ۲ مالخر در استان تهران معامله می‌کردند.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه بلافاصله مخفیگاه ۲ مالخر و اعضای دیگر توسط ماموران شناسایی و آن‌ها با هماهنگی قضایی، در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: کشف ۳ دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه به همراه تعداد زیادی قطعات مربوط به خودروهای سرقت از دیگر توفیقات این عملیات بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز