خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام ۴ باند سارق و کشف ۲۰۰فقره سرقت در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۲

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام سه باند سرقت احشام، محموله، خودرو و موتورسیکلت خبرداد و گفت: در این رابطه ۱۵ نفر دستگیر که در مجموع به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام سه باند سرقت احشام، محموله، خودرو و موتورسیکلت خبرداد و گفت: در این رابطه ۱۵ نفر دستگیر که در مجموع به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار «عبد الرضا آقاخانی» اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در مدت ۴۵ روز گذشته تعداد چهار باند بزرگ سرقت احشام، سرقت به عنف محموله‌های رانندگان خودروهای باری عبوری و سرقت خودرو و موتورسیکلت که احساس امنیت را از مردم گرفته و باعثنا‌امنی در استان شده بودند را شناسایی و منهدم کردند.
وی افزود: متهمین ۱۵ نفر هستند که در تحقیقات صورت گرفته از آن‌ها ۲۰۰ فقره سرقت کشف و مالباختگان این سرقت‌ها نیز شناسایی و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.
این مقام مسئول در خصوص سرقت خودرو و موتورسیکلت گفت: از سارقان که اقدام به سرقت خودروهای پژو، پارس، پراید و GLX می‌کردند تعداد ۸۵ خودرو و از سارقان موتورسیکلت نیز ۴۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.
فرمانده انتظامی استان یکی دیگر از موفقیت‌های پلیس آگاهی این فرماندهی را در یک ماه گذشته، انهدام چندین باند جعل و کلاهبرداری عنوان کرد و در این خصوص به شهروندان هشدار داد بدون تحقیق و بررسی در شرکت‌هایی که هیچگونه هویت و اعتبار قانونی ندارند سرمایه گذاری نکنند.
سردار آقاخانی از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات پلیس اصفهان طی ۴۵ روز گذشته خبر داد و گفت: در کشف سرقت نیز پلیس اصفهان با افزایش ۱۳ درصدی روبرو بوده است.
رییس پلیس اصفهان به افزایش ۳۷ درصدی دستگیر افراد شرور و اوباش خبر داد و بیان داشت: در ۴۵ روز گذشته بیش از ۱۰۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح کلانشهر اصفهان و دیگر شهرستانهای استان انجام شد که در این این طرح‌ها متهمان تحت تعقیب، مزاحمان خیابانی، معتادان پرخطرو بی‌خانمان، توزیع کنندگان خرد مواد مخدر، سارقان حرفه‌ای و سابقه دار، توزیع کنندگان اقلام ضد فرهنگی و اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز