خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

راننده خانم با شجاعتٰٰ کیف قاپ ها را به دام انداخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۵

_ دو سارق حرفه ای داخل خودرو که با شگردی خاص اقدام به سرقت کیف و ساک دستی شهروندان از داخل خودروهای آنها می کردند پس از دستگیری به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

ایلنا: شجاعت راننده خانم اصفهانیٰ کیف قاپ های حرفه ای را به دام انداخت.

به گزارش " ایلنا " در یکی از خیابان های شلوغ اصفهان راننده خانمی که پشت چراغ قرمز متوقف بودٰ ناگهان متوجه باز شدن در عقب خودرو شد، یک نفر کیف دستی او را که حاوی تلفن همراه، مدارک، طلاجات و… بود از صندلی عقب برداشته و به سرعت بر ترک یک موتورسیکلت سوار شد و بعد هر دو از صحنه متواری شدند.

ماجرا به اینجا ختم نشد و راننده خانم با شجاعت تمام بلافاصله پس از اینکه چراغ سبز شد به تعقیب سارقان پرداخته و باخودرو خود ضربه ای به موتورسیکلت سارقان وارد کرد که هر دو سارق به زمین خورده و از ناحیه پا مصدوم می شوند.

مردم حاضر در صحنه با پلیس ۱۱۰ تماس می گیرند و با حضور ماموران این دو سارق توسط ماموران انتظامی دستگیر و مالباخته به کیف خود رسیده و متهمان برای رسیدگی بیشتر به پرونده به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان منتقل می شوند.

سرهنگ " ستارخسروی " سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره اظهار داشت: در پی دستگیری دو سارق حرفه ای توسط ماموران پلیس مرکز استان و انتقال آنان به پایگاه شرق پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه انجام گرفت.

وی افزود: در بازجویی های انجام شده متهمان هنگامی که با مدارک مستند پلیس و مالباختگان مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت کیف و ساک دستی رانندگان از داخل خودروی آنها اعتراف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سارقان اعتیاد شدیدی به ماده مخدر صنعتی شیشه دارند اظهار داشت: متهمان با یک موتورسیکلت به گشت زنی در سطح شهر پرداخته و پس از شناسایی طعمه های خود هنگامی که خودروها پشت چراغ قرمز ایستاده و شیشه هایشان پایین بود کیف ها و ساک دستی آنها را از روی صندلی آنها به برداشته و متواری می شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی گردیدند به شهروندان در خصوص این نوع سرقت ها توصیه کرد: اگر کیف دستی خود را روی صندلی کنار راننده یا عقب خودرو می گذارید، شیشه ها را بالا بکشید و از قفل بودن درب های خودرو مطمئن شوید.

سرپرست پلیس آگاهی استان بیان داشت: اگر درب صندوق عقب نیز به همراه درب های خودرو باز می شود در صورت داشتن اموال و اسناد با ارزش در آن اطمینان حاصل کنید که حتی در توقف های کوتاه، مثلا پشت چراغ چرمز نیز درب صندوق قفل باشد و مراقب افراد غریبه یا سواره ای که به شما نزدیک می شوند به ویژه موتور سواران باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز