خبرگزاری کار ایران

سارقین حرفه‌ای خودرو در شهرستان البرز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۹۶

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سارقان حرفه‌ای خودرو پس از دستگیری در شهرستان البرز به ۴۵ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهرستان البرز و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با توجه به حساسیت موضوع و تعداد قابل توجه سرقت‌های انجام شده، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۵ مهرگان شهرستان البرز تشکیل و تمام آثار باقیمانده از سرقت در محل‌های ارتکاب جرم مورد بررسی فنی و تخصصی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران ضمن بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی خود با گشت زنی هدفمند به ویژه در ساعت‌های ثبت شده در خصوص سرقت، زوج سارق را حین سرقت یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه زوج سارق با شناسایی خودرو‌هایی که کمترین استفاده را از امکانات و تجهیزات ضد سرقت داشتند، اقدام به سرقت آن‌ها می‌کردند، گفت: متهمان پس از سرقت تمام قطعات و اقلام مصرفی، خودرو‌های سرقتی را در جاده‌های فرعی استان‌های همجوار رها می‌کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۴۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان البرز اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز