خبرگزاری کار ایران

مسمومیت در برخی دانش‌آموزان باعث حضور اورژانس در چند مدرسه لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۸۸

روابط عمومی استانداری لرستان اعلام کرد: بروز علائم مسمومیت ، ضعف و بی حالی دانش آموزان در برخی مدارس استان موجب پیگیری مدیران و حضور اورژانس در این مدارس شد.

به گزارش ایلنا؛به نقل از از روابط عمومی استانداری لرستان، طبق بررسی‌های اولیه مشخص شده سه مدرسه در شهرستان‌ های پلدختر، دورود و الیگودرز با این موضوع مواجه بود که با توجه به بروز استرس در بین دانش آموزان و بی حال شدن برخی از آنها گروه‌های پزشکی در محل حاضر شدند.

بنا براین اعلام ، برخی دانش آموزان که نیازمند رسیدگی بیشتر بودند به مرکز درمانی منتقل شدند که در حال حاضر مشکل خاصی برای دانش آموزان بوجود نیامده و روند ترخیص آنها در حال انجام است.

روابط عمومی استانداری لرستان همچنین از بروز ضغف دانش آموزان سه مدرسه دخترانه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت خبر داد و افزود: مدیران این مدارس نیز بلافاصله به منظور اطمینان از سلامتی دانش‌آموزان و حفظ آرامش آنها با اورژانس تماس گرفتند و نیروهای امدادگر در مدارس حاضر شدند.

به گفته کارشناسان بروز استرس نقش بالایی در بدحال شدن دانش آموزان این مدارس داشته است.

خوشبختانه تاکنون مشکل حادی برای هیچ یک از دانش آموزان به وجود نیامده و بیشتر دانش‌آموزانی که به مراکز درمانی منتقل شده بودند نیز پس از ساعاتی کوتاه ترخیص شدند و تعدادی نیز به منظور اطمینان از سلامتی کامل چند ساعت بیشتر در بیمارستان خواهند بود.

این موضوع در دبیرستان دخترانه نرگس خرم‌آباد، مدرسه دخترانه علویه بروجرد، مدرسه متوسطه دوم دخترانه شاهد دورود، دبیرستان دخترانه آفرینه، مدرسه حضرت زینب کوهدشت، دبیرستان دخترانه در الیگودرز گزارش شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز