خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین:

دفتر مشترک آب و کشاورزی در قزوین تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۹۲

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین درباره تشکیل دفتر مشترک آب و کشاورزی گفت: تشکیل چنین دفتری قطعا ضروری بوده و بسیار راهگشا است که لازم است محورهای همکاری بین جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای نیز از قبل تعیین شود.

به گزارش ایلنا، منصور ستوده روز دوشنبه در اولین جلسه مشترک آب و کشاورزی گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات در دشت قزوین وضعیت آبخوان‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای آن برنامه ریزی کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین اضافه کرد: همه مدیران و مسئولان استان وظیفه شرعی و عرفی دارند که با همکاری و تعامل و مدیریت همه جانبه کارهای مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

وی عنوان کرد: مدیریت مشترک آب و کشاورزی در دشت قزوین به حفظ منابع و افزایش بهره‌وری تولید در این استان منجر خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: خیلی از مسائل و موانع موجود در حوزه دام، زراعت، طیور، باغبانی و غیره درد مشترک بین دستگاه‌های کشاورزی و آب منطقه‌ای است و همه باید برای رفع آن هم فکری کنیم، متاسفانه جزیره‌ای عمل کردن باعث شده منابع ما از بین برود که همین مسئله به ضرورت نشست تامل و همفکری برای حل مشکلات تاکید دارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم در این جلسه گفت: هماهنگی و تعامل بین دستگاه آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی دشت قزوین را متحول و پایدار می‌سازد.

محمدحسین عطایی ادامه داد: تجربه ثابت کرده که هرگونه فقدان همکاری آب و کشاورزی خسارت زیادی به دشت به خصوص بخش کشاورزی وارد کرده و ضروت مصرف بهینه آب که در قانون عادلانه آب پیش بینی شده تنها با همکاری دو دستگاه متوالی آب و کشاورزی قابل اجرا و تحقق است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز