خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین:

20 حلقه چاه غیرمجاز در تاکستان پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۷۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، از ابتدای سال جاری تاکنون با انسداد 20 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان تاکستان در مصرف حدود 1.2 میلیون مترمکعب منابع آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

به گزارش ایلنا، منصور ستوده با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی در شهرستان تاکستان اظهار کرد: در سال جاری تاکنون 152 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب کشاورزی، صنعتی و خدمات در مناطق مختلف شهرستان تاکستان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین در ادامه در خصوص آزاد سازی بستر و حریم رودخانه‌ها در شهرستان تاکستان گفت: امسال 60 مورد دخل و تصرفات در بستر و حریم رودخانه‌ها، آبراهه و مسیل‌های این شهرستان شناسایی شده که با همکاری خوب دستگاه قضایی منجر به صدور اخطاریه و در نهایت نیز با اقدامات انجام گرفته حدود یک هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های محدوده شهرستان تاکستان جهت عبور ایمن سیلاب بازگشایی شده است.

وی تصریح کرد: ما با تجهیز اکیپ گشت و بازرسی بدنبال شناسایی تخلفات در حوزه منابع آبی هستیم تا بتوانیم از این منابع حفظ و حراست بعمل آوریم و در همین راستا نیز در شهرستان تاکستان 11 مورد برداشت‌های غیرمجاز از منابع آب‌های سطحی شناسایی و در ادامه نیز با اخذ دستورات قضایی نسبت به جمع آوری و قلع و قمع منصوبات و ادوات غیرمجاز انتقال آب اقدام لازم بعمل آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز