خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

دستگیری سه تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۴۸

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: این افراد برای ارائه تصویر ِ اسناد قدیمی یک زمین ِ  2 هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش 180 میلیارد تومان -که یکی از مناطق گران قیمت این شهر است تقاضای دریافت رشوه کرده بودند. 

آسیابی افزود: متهمان زمان دریافت رشوه 600 میلیون تومانی، توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک استان دستگیر شدند. 

آسیابی افزود: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین ، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود و متهمان با استفاده از این فرصت، برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده، درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند. 

وی ادامه داد: متهمان فعلا بازداشتند و تحقیقات ادامه دارد. 

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری ( کمربندی)، خیابان دانشجو ، دادگستری کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز