خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان:

نگهداشت بخشی از تسهیلات اعطایی به عنوان سپرده بر خلاف قوانین بانک مرکزی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۲۴

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: نگهداشت بخشی از تسهیلات اعطایی به عنوان سپرده بر خلاف قوانین بانک مرکزی است.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی در بازدید از واحدهای تولیدی گالیکش و مینودشت اظهار کرد: نگهداشت بخشی از تسهیلات اعطایی به عنوان سپرده بر خلاف قوانین بانک مرکزی است و  با بانکهای متخلف برخورد می شود. 

وی گفت: مشکلات طرح شده از سوی تولیدکنندگان در این بازدید را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بررسی و برای رفع آن تلاش می کنیم.

آسیایی افزود: بیشترین مشکل تولیدکنندگان در این بازدید مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش  و نگهداشت بخشی از تسهیلات اعطایی بود.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها، علاوه بر دیدار با کارکنان این حوزه ها ، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ها،  نحوه پاسخگویی به مراجعان و روند پیشرفت حوزه ها در ارتقا شعب نسبت به دوره قبلی بازرسی، در این شهرستان‌ها بررسی می‌شود. 

آسیایی افزود: خوشبختانه بررسی ها حکایت از رضایت ۷۰ درصدی مراجعان  به مراجع قضایی استان دارد و شاهد تحولات خوبی در زمینه افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها و پاسخگویی به مراجعان و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز