خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد؛

پتروشیمی گلستان در آستانه ورود به بورس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۰۳

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: پتروشیمی گلستان در آستانه ورود به بورس است و این برکت سفر رئیس قوه و ورود رئیس جمهور و تعامل مشترک نمایندگان سه قوه در استان بود.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی  در مراسم افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان اظهار کرد: با حفظ استقلال دستگاه قضایی تعامل خوبی با مسئولان دستگاه های اجرایی داریم.

آسیابی افزود: همین تعامل سبب شد مسائل مهم استان از جمله پتروشیمی در مسیر حل و فصل قرار بگیرد و الان به مرحله ای رسیده است که در آستانه ورود به بورس است و قبل از عید، شاهد فعالیت‌های اجرایی هیئت مدیره جدید خواهیم بود و گفته می شود تا ۴۰ هزار میلیارد تومان آورده برای استان داشته باشد.

وی افزود: الان طرف حساب ۹۰ هزار سهامدار، پتروشیمی استان،  هلدینگ خلیج فارس است و این برکت سفر رئیس قوه و ورود رئیس جمهور و تعامل مشترک نمایندگان سه قوه در استان بود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پیگیری هایی که ما در حقوق عامه به ویژه حقوق سلامت داشتیم و سبب شد دو آنژیوگرافی غرب و شرق استان که  با موانع اجرایی مواجه بود اکنون فعالند.

آسیابی به  صدور سالانه ۵۰ هزار گواهی در پزشکی قانونی گلستان اشاره کرد و گفت: با احتساب طرفین تا ۱۵۰ هزار نفر سالانه به پزشکی قانونی استان مراجعه می کنند که با افتتاح این پروژه بخش عمده ای از مشکل کمبود فضا مرتفع  و خدمات رسانی به مردم بهتر ارائه می شود.

ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان صبح امروز با حضور معاون اول قوه قضاییه و رئیس سازمان‌پزشکی قانونی کشور در سایت اداری افتتاح شد.

این ساختمان با هزار و ۷۰۰ متر زیربنا با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان و در سه طبقه تکمیل و تجهیز شد.

علاوه بر بخش اداری، مرکز معاینات پزشکی قانونی شهرستان گرگان هم به ساختمان جدید در سایت اداری استان واقع در ضلع غربی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل می شود.

ساختمان فعلی مرکز معاینات گرگان در امامزاده عبدالله گرگان قرار دارد که به علت کمبود فضا، امکان پاسخگویی مناسب به مراجعان فراهم نیست.

شرکت در جلسه شورای قضایی و  همایش روسا و دادستانهای استان از دیگر برنامه های سفر معاون اول قوه قضاییه به گلستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز