خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره)؛

فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۲۰

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: افتتاح فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز از طرح‌های فریلنسر است که در این مکان ۳۰ فریلنسر ساماندهی و منابعی برای این‌طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، عارف نوروزی  در بازدید از طرح‌های فریلنسر بنیادبرکت در کارخانه نوآوری افزود:  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس حدود ۱۴ هزار و ۲۲۰ طرح اقتصادی اعم از طرح‌های مقیاس بزگ، متوسط، خرد و خانگی با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با ظرفیت اشتغالی معادل ۱۰۵ هزار نفر طی ۲ سال گذشته تا کنون اجرا کرده است.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در ادامه از حمایت حدود ۸۰۰ طرح کسب‌و‌کار دانش بنیان در سطح کشور که ۲۲۰ طرح مربوط به استان فارس بوده است، خبر داد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری در زمینه‌ فعالیت شرکت دانش بنیان رقمی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که رقم مربوط به فارس حدود ۱۴۰ میلیارد تومان که در زمینه فعالیت‌های کشاورزی، پزشکی، استارات‌ آپ‌ها در حال انجام هستند. 

نوروزی بیان کرد: در بهره‌برداری فاز دوم مرکز کارخانه نوآوری با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شاهد حمایت از ۳۰ طرح و فعالیت‌ در زمینه اشتغال، نوآوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز