خبرگزاری کار ایران

از ۱۸ تا ۲۸ اسفند در سراسر استان انجام می شود؛

عرضه مستقیم کالا در لرستان با ۱۰ درصد کمتر از قیمت سطح بازار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۲۵

معاون اقتصادی استاندار لرستان از برپایی نمایشگاه مستقیم عرضه کالاهای اساسی از ۱۸ تا ۲۸ اسفند در سراسر استان خبر داد و گفت: قیمت اجناس عرضه شده در این نمایشگاه‌‌ ها ۱۰ درصد کمتر از قیمت سطح بازار خواهد بود.

به گزارش ایلنا ، سیروس ابراهیمی در حاشیه ستاد تنظیم بازار لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تصمیم گرفته شد روستا بازاری در جنوب شهر خرم‌آباد ایجاد شود، اظهار کرد: در محل نمایشگاه‌های دائمی نیز نمایشگاه کالاهای تغذیه ای برای مردم استان دایر خواهد شد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه در تمامی مراکز شهرستان‌های استان نیز نمایشگاه‌ برگزار می‌شود، گفت: در سراسر کشور این مسئولیت به اتاق تعاون واگذار شده، اما به دلیل نداشتن چنین ظرفیتی در لرستان، این امکان به جهادکشاورزی محول شد.

وی از برپایی نمایشگاه مستقیم عرضه کالاهای اساسی از ۱۸ تا ۲۸ اسفندماه جاری در سراسر استان خبر داد و افزود: قیمت اجناس عرضه شده در این نمایشگاه‌‌ها، ۱۰ درصد کمتر از قیمت سطح بازار خواهد بود.

ابراهیمی کنترل بازار، تثبیت قیمت ها و تهیه و تامین آسان موادو کالاهای موردنیازمردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه ها برشمرد و افزود: در این نمایشگاه‌ها، کالاهای تغذیه‌ای موردنیاز مردم از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ و شیرینی‌جات و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز