خبرگزاری کار ایران

فرمانداری بروجرد:

دانش آموزان دچار مسمومیت در بروجرد تحت درمان قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۲۳۱

فرمانداری بروجرد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حال ۴۴ دانش آموزی که روز شنبه در دبیرستان احمدیه بروجرد دچار علایم مسمومیت شدند خوب گزارش شده و تحت مداوا هستند.

به گزارش ایلنا در اطلاعیه فرمانداری بروجرد آمده است: پیرو اطلاعات واصله از آموزش و پرورش شهرستان بروجرد، تعدادی از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد با داشتن علائم بالینی همچون ضعف و بی حالی در بیمارستان تحت مداوا هستند و حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

بنابر این گزارش دانش آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد برای سومین بار امروز شنبه ۶ اسفندماه با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

"مسلم مرادی" ، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد نیز امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در بازدید میدانی از دبیرستان احمدیه شاهد اعزام تعدادی از دانش آموزان به بیمارستان به علت علائم مسمومیت بودیم.

وی افزود: این دانش آموزان با علائم حالت تهوع، ضعف و بی حالی و سرگیجه به بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) اعزام شده‌اند.

مرادی یادآور شد: هم اکنون دبیرستان تعطیل شده و فقط مدیران و مسوولان آموزش و پرورش در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه در حال بررسی موضوع به صورت دقیق هستیم گفت: اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی فرمانداری ویژه و شورای اطلاع رسانی صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز