خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار نمایشگاه کالاهای مصرفی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۹۷

نمایشگاه کالاهای مصرفی عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این نمایشگاه با حضور ۷۰ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، زنجان، فارس، آذربایجان شرقی، قم، گیلان، همدان، خراسان رضوی و مرکزی برپا شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه فوق بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، نمایشگاه کالای مصرفی تا ۶ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر است.

احمد خورگامی افزود: در نمایشگاه کالای مصرفی مشارکت‌ کنندگان محصولات خود را در زمینه لوازمی خانگی، مبلمان، لوستر، فرش دستباف و تابلوفرش، لوازم آشپزخانه، چینی و بلور، شیرآلات، لوازم پلاستیکی آشپزخانه، صنایع دستی و کالای خواب را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

وی، حمایت از کالای ایرانی را محور توسعه اقتصادی دانست و افزود: حمایت از تولید کننده و مصرف کننده از اهداف برپایی نمایشگاه است.

خورگامی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان بخش تولید فراهم می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز