خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون تیراندازی خبر داد؛

۱۰۰ هزار تفنگ غیرمجاز در خراسان رضوی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۰۴۹

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در خراسان رضوی ۱۰۰ هزار تفنگ غیرمجاز وجود دارد که به دنبال جلوگیری از فعالیت آنها هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مرتضی قربانی در مجمع سالیانه هیات تیراندازی خراسان رضوی اظهار کرد: زمانی که عهده‌دار هیات تیراندازی اصفهان بودم از اموال خود برای این هیات هزینه کردم و آن هنگام که کار خود را در فدراسیون آغاز کردم تیم ملی تفنگ و تپانچه قریب به ۱۱ ماه تعطیل بود، با وجود تمام این شرایط ورزشکاران را برای اردو به برزیل اعزام کردیم مشروط بر اینکه در مسابقات برزیل شرکت کنند و بلافاصله به باکو، قونیه مصر، قزاقستان و... اعزام کردیم، هم اکنون اولین سهمیه‌های المپیک را تیراندازان کسب می‌کنند.

وی افزود: از آغاز کار خود در فدراسیون تا آنجا که توانستیم وظایف خود را به خوبی انجام دادیم، اما ۱۱ باشگاه اعلام کردند که هزینه فشنگ را پرداخت کرده و فشنگ را دریافت نکرده‌اند در اسفندماه این چالش را مرتفع کردیم.

قربانی ادامه داد: در تیراندازی ۱۹۰ مدال داریم که از این میان،  ۴۵ مدال مربوط به المپیک است، این در حالی است که فوتبال مدالی ندارد. چرا چند تیرانداز خراسانی صاحب مقام‌های جهانی نباشند؟ باید در کنار هم و متعهد پیش برویم و فراموش نکنیم فعالیت در ورزش سفارش‌شده و مستحب تیراندازی، بسیار باارزش است.

رئیس فدراسیون تیراندازی از برگزاری مسابقات در قم خبر داد و اظهار کرد: در قم مسابقات تیراندازی شنبه و جمعه برگزار می‌شود و ۲۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده‌است.

وی افزود: در خراسان رضوی ۱۰۰ هزار تفنگ غیرمجاز وجود دارد که با راه‌اندازی مسابقات این چنینی جلوی فعالیت آن‌ها گرفته می‌شود. در سیستان و بلوچستان و در فارس به ترتیب ۱۶ و ۳۷ زمین اهداف پروازی افتتاح کردیم و به سایر شهرها کمک کردیم. به دنبال اخذ سلاح هایی که از قاچاقچیان دریافت شده و در ورزش می توان از آن استفاده کرد هستیم، ضمن اینکه ما هیچ تصمیمی را انفرادی اتخاذ نمی کنیم و تمام تصمیمات با نظر کمیته فنی است و نباید حق هیچ ورزشکاری تضییع شود.

سردار قربانی خطاب به روسای هیات‌های تیراندازی خراسان رضوی بیان کرد: باشگاه‌ها نیز باید فعال شوند، گرچه تبلیغات ما نیز ضعیف است، ۴۵۰۰ ورزشکار در مسابقات لیگ و جایزه بزرگ حضور داشتند و ۳۲۵ نفر در استعدادیابی‌های فدراسیون شناسایی شدند. افراد برتر را در استان خود انتخاب کنید تا بتوانند وارد تیم ملی شوند.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها باید به کارگرفته شوند و بانوان نیز فعالیت خود را افزایش دهند، رییس هیات خراسان رضوی باید تجهیزات را از فدراسیون بگیرد. در ۶ ماه اخیر قریب به یک میلیارد به هیات ها اعتبار اختصاص دادیم که مشکلات را رفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز