خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۸ تولید کننده؛

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۵۴۴

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش با حضور جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این نمایشگاه از امروز به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

بیش از ۲۸ تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، قم، خراسان رضوی، گلستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش بختیاری و غیره عرضه خواهند کرد.

آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت: معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

احمد خورگامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف دارد، تاکید کرد: این نمایشگاهها بستر مناسبی را برای نمایش آفرینش زیباترین، جذاب‌ترین و ارزشمندترین دست بافته‌های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می‌کند.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش، از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز