خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران:

بازار گوشت روزهای آرامی را سپری می‌کند/ کمبودی برای تأمین گوشت نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۷۲

در حالی که این روزها موضوع گرانی گوشت وسایر مایجتاج اولیه زندگی ،دغدغه بسیاری از مردم است رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از آرامش در بازار گوشت خبر می دهد و معتقد است: هیچ گونه کمبودی در زمینه تأمین گوشت مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش ایلنا ، سیدعماد شاهرخی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به نوسانات افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تأمین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب، وزارت جهاد کشاورزی اقدام به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله کرده است.

وی افزود: در این راستا با توجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، سازمان در لرستان نیز به تبع در این حوزه اقداماتی انجام داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت : تاکنون ۲۵۰ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی و گوساله در مراکز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان عرضه شده و تا پایان اسفند ۵۰۰ تن دیگر توزیع می‌شود.

 شاهرخی تصریح کرد: بازرسان تنظیم بازار سازمان از قصابی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره ای استان بازدید کردند و برای قصابان متخلف نیز پرونده تشکیل دادند.

وی بیان کرد: در حال حاضر  بازار گوشت روزهای آرامی را سپری می‌کند، گوشت گرم و منجمد به اندازه کافی در میادین و بازار وجود دارد و هیچ گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: تبلیغ با ذخیره‌سازی مناسب و تمهیدات اندیشیده شده در ماه‌ پایانی سال و ماه رمضان مشکلی در خصوص گوشت قرمز مشاهده نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه  عرضه گوشت قرمز در استان ساماندهی شده و تحت نظارت کامل انجام می‌شود ، گفت : هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ گوشت قرمز در استان وجود ندارد و مراکز و فروشگاه‌های عرضه کننده همگی در حال فعالیت هستند.

شاهرخی ادامه داد: هدف از این اقدام، تنظیم بازار و کمک به اقتصاد خانوار برای تأمین سبد پروتئینی با توجه به افزایشی بودن قیمت گوشت گرم گوسفند و گوساله در کشور و نیز در استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: بازدید و نظارت از مراکز و فروشگاه‌های عرضه کننده گوشت قرمز و انتشار اخبار در رسانه ملی، پایگاه‌های خبری استانی، خبرگزاری‌های کشوری و به تبع در کانال وزارت جهاد کشاورزی باعث شده است تا آرامش بر بازار گوشت قرمز حاکم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز