خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

مردم قزوین حدود پنج هزار شکایت در حوزه کالاهای اساسی ثبت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۹۱

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بررسی 4 هزار و ۹۰۸ مورد شکایت مردمی مربوط به سامانه ۱۲۴ در حوزه کالاهای اساسی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد شکایت مردمی پس از بازرسی و پیگیری موضوع یک‌هزار و ۸۱ تخلف صنفی محرز شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه در این مدت یک‌هزار و ۴۷ تخلف صنفی منجر به صدور جریمه از مراجع قضایی شده است، گفت: ۶۹۴ واحد نانوایی و ۳۵۳ واحد صنفی در این آرا مشمول پرداخت جریمه شده‌اند.

این مسئول بیان کرد: درحال حاضر ۲۳ پرونده در انتظار صدور احکام قضایی و ۱۱ پرونده تخلف صنفی نیز درحال ارسال به تعزیرات حکومتی است.

 معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: کم فروشی، گران فروشی، درج نکردن قیمت، فقدان رعایت مسائل بهداشتی، انجام ندادن تکالیف صنفی، عرضه خارج از شبکه، فقدان پروانه کسب، نبود فاکتور خرید و رعایت نکردن ساعات کاری و احتکار از عمده تخلفاتی است که با کمک شهروندان و ثبت گزارش محرز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز