خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تجهیز چهارمحال و بختیاری به ماشین‌آلات تخصصی راهداری و برف‌روبی اولویت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۰۰

وزیر کشور با اشاره به لزوم بازگشایی جاده‌های تمامی روستا‌های چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیز چهارمحال و بختیاری به ماشین‌آلات تخصصی راهداری و برف‌روبی اولویت دارد.

به گزارش ایلنا احمد وحیدی امروز در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جبران کمبود‌های احتمالی مرتبط با آب آشامیدنی مناطق مختلف استان به‌ویژه شهرکرد با اولویت در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری و عوامل امدادی شرکت توزیع نیروی برق استان امروز نسبت به بازگشایی جاده‌های فرستنده‌های تلویزیونی و اتصال برق آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به پنج هزار خودروی گرفتار در برف گردنه گوشنگلی شهرستان بروجن در شب‌های بارندگی چهارمحال و بختیاری اهمیت زیادی دارد و مدیریت این بحران بدون مصدوم، مجروح و تلفات انسانی اقدامی قابل‌توجه و جهادی است.

وزیر کشور تصریح کرد: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ بیمه در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوادث مرتبط با بحران ضروری است و فرمانداران برای مدیریت حوادث گوناگون نسبت به پیش‌بینی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه میزان خسارت های ناشی از بارندگی های سنگین اخیر در مناطق چهارمحال و بختیاری ارزیابی و اعلام شود گفت: تامین آذوقه و نهاده‌های دامی برای دامداران با جدیت دنبال شود تا مشکلی در این حوزه ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز