خبرگزاری کار ایران

شهرکیان رتبه اول کشور در سرشماری های ثبتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۷۱۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: دراجرای طرح آزمایشی سرشماری ثبتی شهرکیان توانست منتخب سرشماری های کشور شود.

به گزارش ایلنا، علی شهریارپور اظهار داشت: طرح آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا  اجرا شد  تا علاوه بر احصای اطلاعات جمعیتی شهر‌های منتخب، ایراد‌های احتمالی برای اجرای سرشماری به روش ثبتی مبنا شناسایی و رفع کند تا این طرح با کمترین ایراد، اجرایی شود.

وی افزود: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش ثبتی مبنا، علاوه بر صرفه‌جویی قابل‌توجه در هزینه‌ها، اطلاعات دقیق‌تری از جمعیت شهر‌ها و روستا‌ها به‌دست می‌آید.

شهریارپور یادآور شد: تمامی افراد ۱۵ ساله و بالاتر ساکن شهرکیان با مراجعه به سامانه ثبت‌احوال به نشانی ncr.ir نسبت به تایید و یا اصلاح کد پستی و نشانی محل سکونت خود اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای تایید یا اصلاح کد پستی و نشانی افراد، بازه زمانی یکم تا ۳۰ دی‌ماه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان این مهلت، مرکز آمار ایران براساس داده‌های ثبت شده در سایت ثبت‌احوال تعداد جمعیت، ترکیب سنی و جنسیتی جمعیت و سایر اقلام آماری جمعیتی را استخراج خواهد کرد.

شهریارپور در پایان عنوان کرد: همکاری تمامی شهروندان ساکن در شهرکیان در اجرای صحیح طرح آزمایش سرشماری ثبتی مبنا و به‌دست آوردن اطلاعات صحیح جمعیتی نقش مهم و تاثیرگزاری را در اجرای این طرح ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز