خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری لرستان:

راه ارتباطی ۲۳۰ روستا در استان بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۵۱۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از مجموع ۵۰۲ راه روستای مسدود شده، تاکنون راه ۲۳۰ روستا بازگشایی و بقیه روستاها هم در حال باز گشایی هستند.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی در گفت و گویی با اشاره به اینکه بارش‌های خوبی در چند روز اخیر در استان داشتیم، اظهار کرد: در شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان و چگنی شاهد بارش باران بودیم و در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و دورود بارش سنگین برف را داشتند، همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز بارش باران و در گردنه‌ها شاهد بارش برف بودیم.

وی افزود: به همت راهداران پرتلاش و جهادگر همه راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی باز و تردد به صورت عادی و روان در آنها برقرار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: از آن جایی که ۸۰ درصد ترددها در راه‌های اصلی و محورهای مواصلاتی صورت می‌گیرد در حال حاضر همه محورها باز است.

شیروانی، بیان کرد: راه اکثر روستاهای مسدود شده، خاکی و شنی هستند که در انتهای محورهای روستایی قرار دارد.

وی گفت: گردنه "گله بادوش" و "فرسش" نیز با توجه به ارتفاع زیاد به دلیل شیب تند، پرتگاه‌های متعدد و عرض محدود جاده‌های روستایی امکان برف روبی در شب را ندارند ،با این وضعیت راهداران پر تلاش همچنان در حال برف روبی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز