خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

مشکلی در تامین میوه شب عید در استان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۱۲

استاندار همدان گفت: مشکلی در تامین میوه شب عید در استان نیست و به زودی میادین عرضه مستقیم میوه و تره بار در مناطق مختلف راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با تاکید بر راه اندازی مراکز عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در محله‌ها با سازه‌های سبک افزود: عرضه محصولات با کیفیت، ۳۰ درصد کمتر از مغازه‌ها و دستچین شده تردد مردم را به مرکز شهر کاهش دهد.

وی با بیان اینکه در شهر همدان حداقل باید ۳۰ نقطه عرضه مستقیم کالا با نرخ مصوب ایجاد شود گفت: با هم افزایی فرمانداران و شهرداران در ایجاد غرفه‌ها و عرضه مستقیم کالا‌های اساسی محصولات کشاورزی قیمت‌ها در بازار متعادل می‌شود.

استاندار همدان تصریح کرد: خرید و فروش میوه در بازار مرکزی میوه و تره بار همدان باید با کنترل و نظارت صورت گیرد تا قیمت میوه در دست دلالان افزایش پیدا نکند و سود غیر متعارف نصیب آن‌ها نشود.

قاسمی فرزاد افزود: کالا‌ها و اقلام اساسی از جمله شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد مورد نیاز مردم در سطح استان با همکاری اتاق اصناف تامین و ذخیره شده است و مردم هیچ گونه نگرانی پیرامون این موضوع نداشته باشند و تزریق مقادیری برنج خارجی پیگیری شود.

وی با تاکید بر پیگیری نصب تابلو‌های روان اعلام قیمت در مغازه‌های عرضه محصولات پروتئینی افزود: دعوت از پلیس اقتصادی، اطلاعات سپاه و ناجا در گشت مشترک بازار اثرگذار است.

استاندار همدان گفت: واحد دریافت شکایات اداره کل صمت بطور مستمر از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و همچنین به صورت حضوری آماده دریافت شکایات مردمی از تخلفات واحد‌های صنفی است.

قاسمی فرزاد از آغاز گشت‌های نظارتی مشترک تعزیرات، اتاق اصناف، صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری‌ها خبر داد و گفت: این طرح در آستانه ماه رمضان و شب عید اجرا، از همه صنوف بازدید و نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز