خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

مردم بدون نگرانی به خرید اقلام اساسی بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۶۵

استاندار همدان گفت: مردم بدون هیچ نگرانی در حوزه تامین اقلام اساسی، با آرامش خاطر و به میزان مصرف، خریدهای مورد نیاز خود را انجام بدهند.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها»، افزود: ذخایر گوشت منجمد این استان در حد قابل قبولی است.

وی اظهار داشت: در زمینه تامین مرغ مورد نیاز استان نگرانی و محدودیتی وجود ندارد چراکه میزان جوجه ریزی در استان نسبت به گذشته افزایش یافته است.

 استاندار همدان گفت: نهاده های دامی و خوراک مرغ تا سه ماه آینده تامین شده و همه محدودیت ها در این حوزه رفع شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با وجود اینکه همدان از مزیت نسبی در زمینه روغن برخوردار است، سهمیه استانی روغن تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: طبق ارزیابی های صورت گرفته همدان یکی از موفق ترین استان های کشور در زمینه تامین اقلام اساسی بوده است.

استاندار همدان افزود: ذخیره سازی کافی گندم، شکر و برنج در استان صورت گرفته است همچنین هم اینک کمبودی در قفسه فروشگاه ها در زمینه کالای اساسی مردم وجود ندارد 

قاسمی فرزاد از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های مرتبط با حوزه معیشت مردم خواست گزارش های روزانه و مستمر از عملکرد خود ارائه و در اختیار مردم قرار  دهند.

وی تصریح کرد: شدت تبلیغات و سیاه‌نمایی دشمنان بر روی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نشان از اثربخشی و فایده این طرح در اقتصاد کشور دارد.

وی تاکید کرد: امنیت خاطر مردم از اهمیت بالایی برای دولت برخوردار بوده و برای این کار همه همت و توان خود را به کار می گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز