خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

300 فروشگاه در قزوین برای طرح کالابرگ الکترونیکی ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک در استان قزوین برای ۳۰۰ فروشگاه زیرساخت فراهم‌شده و عمده‌فروشی‌ها، خواربار، سوپرمارکت، فروشگاه مواد غذایی، محصولات لبنی و مواد غذایی متفرقه در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و اتصال آنان به شبکه ملی اعتبار ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، عین الله کشاورز ترک با اشاره به طرح کالابرگ الکترونیک گفت: اگر از طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور استقبال خوبی شود این طرح می‌تواند درصدی از تورم کشور را کنترل و مدیریت کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: طرح کالابرگ الکترونیکی شامل ۱۰ قلم کالا ازجمله پنیر، شیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، شکر، قند، روغن، ماکارونی و برنج است و در هنگام خرید شهروندان می‌توانند از هرکدام از این اقلام به میزان دلخواه خریداری کنند؛ زیرا در این طرح محدودیتی برای میزان و یا نوع برند اقلام وجود ندارد.

وی عنوان کرد: شبکه ملی اعتبار یک روش جدید است و این شبکه متصل به شبکه بانکی است و بر مبنای کد ملی افراد، اعتبار کارت آن‌ها شارژ می‌شود و شهروندان می‌توانند با هر کارت‌بانکی که به نام سرپرست خانوار است خرید کنند و نیاز نیست حتماً کارت یارانه به همراه داشته باشند.

کشاورز ترک گفت: پس از اجرای این طرح شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه shoma.sfara.ir  اپلیکیشن شما را نصب کنند تا با فروشگاه‌هایی طرف قرارداد با طرح کالابرگ الکترونیکی هستند؛ آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور استقبال خوبی شود این طرح می‌تواند؛ درصدی از تورم کشور را کنترل و مدیریت کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: افراد معترض به دهک بندی یارانه می‌توانند به سامانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و ثبت درخواست کنند و نیز نتیجه اعتراض خود را از همین سامانه مشاهده کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر امکان خرید به‌صورت اینترنتی در این طرح وجود ندارد، اما پیش‌بینی‌شده که این امکان در آینده فراهم شود تا شهروندان به‌صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

این مسئول تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با کد دستوری*۷۸۸*۲۸# میزان اعتبار یارانه خود را استعلام بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز