خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

جزئیات اجرای کالا برگ الکترونیک در قزوین عصر امروز مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۴۴

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: سه استان به عنوان پایلوت اجرای کالابرگ الکترونیک انتخاب شده‌اند که قزوین یکی از آن‌ها است و اجرای این طرح در استان کلید می‌خورد.

علی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان گفت: قزوین، گیلان و مرکزی به عنوان پایلوت برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی انتخاب شده‌اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: این طرح با هدف حفظ قدرت خرید مردم در 10 قلم کالای اساسی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: جزئیات اجرا، نقش دستگاه‌ها، چگونگی خرید از فروشگاه‌ها و روند اجرای آن در جلسه عصر امروز با وزارت کشور مورد بحث قرار می‌گیرد.

این طرح در مرحله اول در استان هرمزگان اجرا شده و در مرحله دوم سه استان دیگر به آن اضافه شده‌اند که براساس آن خانواده‌ها می‌توانند 10 قلم کالای اساسی شامل شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج را با قیمت شهریور 1400 خریداری کرده و مابه التفاوت آن از طرف دولت و در قالب یارانه به فروشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

در این طرح برای هر کالا سقف مشخصی تعیین شده است که خانواده‌ها می‌توانند متناسب با نیاز خود یک کالا را کمتر و دیگری را بیشتر خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز