خبرگزاری کار ایران

تبدیل کیش به کانون برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۲۴

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اعتقاد داریم جزیره کیش یک مقصد مناسبی برای برگزاری رویداد های ورزشی در سطح کشور، منطقه ای و بین المللی است.

به گزارش ایلنا، سعید پورزادی در آیین بازگشایی سالن تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی که عصر سه شنبه 11 بهمن در مجموعه المپیک کیش برگزار شد، اظهار داشت: جزیره کیش دارای ظرفیت های طبیعی، موقعیت جغرافیایی و گردشگری و برخورداری از  43 کیلومتر ساحل زیبا؛ مکان مناسبی برای برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی است.

وی با اشاره به سیاست­ گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تبدیل کیش به محور و کانون رویدادهای گردشگری و ورزشی افزود: بهسازی مراکز ورزشی و جذب سرمایه گذاران در بخش ورزشی دو سیاست سازمان منطقه آزاد کیش برای تبدیل کیش به خاستگاه گردشگری ورزشی است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در کیش علاقه مندان و سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد کمپ، اقامتگاه و هتل المپیک ابراز تمایل کردند که این موارد و ظرفیت های سرمایه گذاری توسط همکاران ما در مرحله بررسی است.

گفتنی است ساخت سه زمین فوتبال به همراه یک زمین هیبریدی، بهسازی کورت اصلی تنیس، بهسازی و بازسازی سالن میر مهنا، بهسازی و بازسازی سالن اسکواش، بهسازی و بازسازی ۹ تا زمین تنیس و ایجاد سیستم روشنایی استاندارد، بازسازی سالن تیراندازی با تفنگ و تپانچه از جمله اقداماتی است که از ابتدای امسال تا کنون در جزیره کیش انجام شده است.

وی از بهسازی و بازسازی سایت مجموعه زمین فوتبال چمن مصنوعی بالغ بر 70 میلیارد ریال خبر داد و افزود: کمپ فوتبال نیز مجهز به کمپ تمرینی، سالن های بدنسازی، رختکن و پیست دو میدانی شده که نوید بخش روند تکمیل زیر ساخت های ورزشی در کیش است.

پورزادی با اشاره به گسترش ورزش دانش آموزی و لزوم بهره مندی دانش آموزان از فضاهای ورزشی کیش، از بازسازی و بهسازی زمین چمن برخی مدارس کیش خبر داد و تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش از سال آینده برنامه جامعی برای رسیدگی به ورزش در مدارس و دانشگاه های این جزیره پیش بینی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز