خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مدیرعامل منطقه آزاد کیش مطرح شد؛

پیشرفت 92 درصدی ترمینال فرودگاه کیش/ افزایش 10 درصدی گردشگران در کیش با وجود کاهش پرواز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۶۰۸

مدیرعامل منطقه آزاد کیش از پیشرفت 92 درصدی ترمینال فرودگاه کیش/ افزایش 10 درصدی گردشگران در کیش با وجود کاهش پرواز جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرعامل منطقه آزاد کیش در نشست خبری درپاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص نوسازی حمل و نقل عمومی جزیره کیش گفت: اقدامات درخصوص نوسازی حمل و نقل عمومی، یکی از مهمترین دغدغه های ما مسئله خودروهای موجود در جزیره است و بهترین خودروهایی که در جزیره داشتیم برای سال 2017 بوده است که بسیاری از خودروهای دیگر فرسوده است. فارغ از مسئله ورود گردشگر خارجیان بسیاری از گردشگران داخلی نیز با مشکلاتی در حمل و نقل رو به رو هستند و اقدامات لازم را برای هماهنگی با نهادهای ذی ربط انجام دادیم و امیدواریم تا این اصلاحات مورد نیاز قبل از جام جهانی صورت گیرد.

وی درخصوص ترمینال فرودگاه کیش نیز گفت: این فرودگاه تاپایان سال گذشته پیشرفت 76 درصدی داشت و خوشبختانه این میزان تاپایان پاییز سال جاری به بیش از 92 درصد خواهد رسید.

کشاورز همچنین درخصوص میزان پیشرفت ساخت زمینهای فوتبال نیز گفت: درکل تعداد 4 زمین فوتبال درحال ساخت درجزیره است که یکی از این زمینها دارای چمن هیبریدی است که ظرف مدت 7 ماه آماده شد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش همچنین درخصوص میزان استقبال گردشگر از جزیره نیز گفت: درکل در تعداد پروازهای ورودی به جزیره کاهش داشتیم اما درتعداد گردشگر ورودی به جزیره شاهد افزایش 10 درصدی بودیم و این به دلیل افزایش ظرفیت در پروازها است.

وی همچنین درخصوص جام جهانی 2022 و میزان آماده سازی و استقبال گردشگران از جزیره کیش نیز گفت: مسئله ای که باید به آن توجه داشت این است که همه کشورهایی که مقصد جام جهانی مانند قطر هستند از دو دوره گذشته به این مسئله آگاهی دارند و بنابراین خود را برای این رویداد آماده میکنند. بنابراین قطر از 8 سال قبل این مسئله را میدانست و زمان داشت که خود را برای این رویداد آماده کند. اما متاسفانه ما 7 سال را فرصت سوزی کردیم و فقط در سال گذشته به فکر استفاده از مزیتها و ظرفیتهای جزیره کیش و همسایگی با قطر نمودیم. درصورتی که مسئله ما فقط گردشگری نبوده و باید به نقش حمایتی خود توجه داشته باشیم، حمایت درخصوص تامین نیازهای رفاهی و خدماتی مانند آب و غذای گردشگران. که متاسفانه در این خصوص یا فکری نشده است و یا اگر شده بسیار ضعیف بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز