خبرگزاری کار ایران

ایلنا از ارومیه خبر می دهد؛

خانواده ساکن در پارک تخم مرغی ارومیه در منزل جدید اسکان یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۵۵۸

فرماندار ارومیه از اسکان خانواده ۴ نفره ساکن در پارک تخم مرغی ارومیه در منزل جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر اسکان خانواده ۴ نفره در پارک تخم مرغی ارومیه  خبرنگار ایلنا در  محل اسکان این خانواده حضور پیدا کرد  و از نزدیک پیگیر ماجرا شد.این زوج همراه با دو فرزند خود حدودا ۲۰ روز  در این پارک و زیر یک چادر ساکن بود  و شب و روز خود را در این چادر سپری می‌کرد.

پدر این خانواده که نگهبان فروشگاه سفال فروشی در همین پارک است به دلیل شرایط بد اقتصادی  و  عدم نظارت صحیح در  حوزه مسکن و افزایش سرسام آور اجاره بهای خانه مجبور به اسکان خانواده خود در این چادر و کنار فروشگاه سفال فروشی و در این سرمای زمستان شد. 

به گزارش ایلنا ، پدر خانواده اجازه انتقال همسر و فرزندان خود را به بهزیستی نداد و بالاخره با کمک یکی از خیرین شهر منزلی در نزدیکی محل کار پدر خانواده اجاره شد و این خانواده برای اسکان به این منزل  انتقال  یافتند و چادر محل اسکان این خانواده نیز  از پارک تخم مرغی ارومیه جمع آوری شد.

 فرماندار ارومیه ، در باره  اسکان این خانواده ۴ نفره در پارک تخم مرغی گفت: از ۲۰ روز قبل که از ماجرا مطلع شدیم با هماهنگی شهرداری سوییتی مناسب  در یکی از مسافرخانه های شهر ارومیه برای اسکان موقت این خانواده ۴ نفره آماده کردیم ولی مادر خانواده از اسکان و مراجعه به این سوییت خودداری کرد.

غلامحسین عماری افزود: با معرفی این خانواده به کمیته امداد امام  این خانواده تحت پوشش این نهاد درآمد و برای دریافت  وام ۳۰ میلیون تومانی به بانک معرفی شد.از قرار سرپرست  این خانواده از مدت ها قبل برای دریافت وام با مشکل ضامن روبرو بوده  و به همین دلیل این بار  به بانک مراجعه نکرد.

در نهایت یکی از خیرین شهر ضمانت بانکی این فرد را متقبل شد و تا چند روز آینده مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب این فرد واریز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز