خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان شورای هماهنگی بانک‌های استان را ترک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۷۳۶

استاندار همدان با انتقاد از عملکرد اقتصاد و دارایی استان در زمینه گزارش عملکرد بانک ها، شورای هماهنگی بانک های استان را ترک کرد، گفت: اقتصاد و دارایی استان باید با سرعت گزارش کار ارائه دهد نه اینکه بعد از گذشت چندماه گزارشی نیم بند ارائه دهد.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه در شورای هماهنگی بانک های استان همدان، اظهار کرد: گزارش عملکرد ۹ ماهه مبتنی بر آنچه ابلاغ شده و درصد عملکرد بانک‌ها ساعت ۹ امشب توسط اقتصاد و دارایی ارائه شود.

وی تصریح کرد: در تاریخ ۲۴ مهرماه امسال مقرر شد عملکرد شش ماهه بانک ها تهیه شود اما امروز بعد از گذشت چند ماه هنوز برخی بانک‌ها گزارشی ندادند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه بانک‌ها باید گزارش مدونی ارائه دهند، بیان کرد: برخی بانک‌های خصوصی از بانک‌های دولتی بهتر عمل می‌کنند که قابل تقدیر است.

در ۲۴ مهر ۱۴۰۱، قاسمی‌فرزاد از مدیران بانکی و اقتصادی استان خواست گزارش سه ماهه از عملکرد بانک‌ها تهیه کرده و ارائه دهند و تأکید کرد: تکالیف هر بانک را مشخص و هر سه ماه گزارش عملکردی را در جدولی تهیه و تدوین کنیم و در پایان آذرماه گزارش ۹ ماهه از عملکرد بانک ها ارائه شود. درحالیکه امروز برخی از بانکها گزارشی از عملکرد خود را به اقتصاد و دارایی استان همدان تحویل نداده بودند که این موضوع باعث شد استاندار این جلسه را ترک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز