خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان خبرداد؛

تصویب سه طرح سرمایه‌گذاری خارجی جدید در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۶۳۵

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان از تصویب سه طرح سرمایه‌گذاری خارجی جدید در استان خبرداد و گفت: سه طرح سرمایه‌گذاری به مبلغ هفت میلیون دلار در استان همدان به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن پیمانی با بیان اینکه این سه طرح سرمایه‌گذاری بیش از ۴۹۳ نفر اشتغالزایی به دنبال دارد، اظهار کرد: شرکت قطعه سازان شوکت در زمینه تولید قطعات خودرو با سرمایه‌گذاری شرکت اماراتی در شهرستان رزن، شرکت قطعه‌سازان رزن در زمینه تولید قطعات خودرو توسط شرکت اماراتی در شهرستان رزن و شرکت سرزمین میوه‌های شادمان آروند در زمینه صنایع تبدیلی میوه‌جات توسط شرکت عربستانی در شهرستان تویسرکان هفت میلیون دلار سرمایه‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: از سال ۸۲ تا سال گذشته بیش از ۷۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان همدان به بهره‌برداری رسیده است که ۱۶۷۵ نفر اشتغالزایی به دنبال داشته است.

پیمانی ادامه داد: شرکت کیان کرد، فولاد ویان، شایان سام، شرکت آفتاب ماد راه ابریشم در زمینه احداث پنج نیروگاه خورشیدی خلیج فارس و امیرکبیر،شهدای همدان، باباطاهر و نیروگاه بوعلی سینا، شرکت کرینر سولار انرژی پارسیان در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی، شرکت قطعه سازان رزن و قطعه سازان شوکت در زمینه قطعات خودرو بیش از ۷۶.۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز