خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان همدان:

با رعایت استانداردها بهره‌وری محقق می‌شود

کد خبر : ۱۶۸۴۴۸

نقش بهره وری در استفاده بهینه و اقتصادی از سرمایه‌گذاری‌های موجود در راستای تولید کالا و خدمات با کیفیت بالا‌تر و قیمت تمام شده پائین‌تر موضوعی بسیار حیاتی و کلیدی است.

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: رعایت استاندارد‌ها در تولید، کیفیت بالا‌تر و قیمت کمتر را تامین می‌نماید.
به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد تیموری ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: نقش بهره وری در استفاده بهینه و اقتصادی از سرمایه‌گذاری‌های موجود در راستای تولید کالا و خدمات با کیفیت بالا‌تر و قیمت تمام شده پائین‌تر موضوعی بسیار حیاتی و کلیدی است.
وی افزود: استاندارد‌ها بعنوان مهم‌ترین فاکتور در تولید می‌تواند هر دو نیاز کیفیت بالا‌تر و قیمت کمتر را تامین نماید.
تیموری با اشاره به اینکه نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده یکی از کلیدی‌ترین عوامل تولید است، گفت: با آموزش استانداردهای مدیریتی، خط تولید، کیفیت محصول و خدمات بعد از فروش، رشد بهره وری نیروی کار در واحدهای تولیدی را محقق نمود.
مدیر کل استاندارد استان همدان با بیان اینکه اصل رقابت پذیری در اقتصاد امروزی ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزان‌تر است، تاکید کرد: استاندارد‌ها بعنوان مبنای هر رقابتی قادر به تقویت بستر رقابت پذیری اصولی و سازنده در اقتصاد بوده و این رقابت در عرصه‌های استانی، منطقه‌ای و جهانی می‌تواند به اجرا در آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز