خبرگزاری کار ایران

از طرف سردار فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) صورت گرفت؛

اهداء لوح تقدیر به‌مناسبت هفته بسیج به مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۹۲

مجموعه بانک مهر اقتصاد مفتخر است که تمامی پرسنل آن از بسیجیانی تشکیل شده که خود را وقف بسیج کرده اند.

ایلنا: فرمانده سپاه ناحیه همدان به مناسبت هفته بسیج در دفتر مدیر کل بانک مهر اقتصاد حاضر و پیام تقدیر و تشکر سردار فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) را به ایشان ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، جعفری جوزانی در ابتدای این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به سرهنگ غلامی و گرامیداشت هفته بسیج گفت: از روزهای آغازین انقلاب، جنگ تحمیلی، سازندگی بعد از جنگ و اکنون در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی شاهد فعالیت گسترده بسیج هستیم. باعثخرسندی است که نهادی مانند بسیج تا این اندازه پیگیر و عامل امور است.

ایشان خاطر نشان کردند: مجموعه بانک مهر اقتصاد نیز که از ابتدا با نام بسیج شروع بکار کرد همچنان با تمام قوت و با روحیه بسیار بالای بسیجی به مردم خوب و بسیجیان عزیز ارائه خدمت می‌کند و مفتخر است که تمامی پرسنل آن از بسیجیانی تشکیل شده که خود را وقف بسیج کرده‌اند.

سرهنگ غلامی - ضمن تشکر به پاس زحمات و خدمات ارائه شده از سوی بانک مهراقتصاد به بسیجیان گفت: به لطف خدا امروز بسیج یکی از نهادهای مردمی است که در وجود تمام مردم ایران قرار گرفته و با باطن مردم مانوس شده است و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «بسیج برای دشمنان بیم آفرین است» امروز بسیج و بسیجی از مهم‌ترین نقاط قوت کشور ما در برابر دشمنان است.

در ادامه این دیدار فرمانده سپاه ناحیه همدان به رسم یادبود و برای تشکر از مجموعه بانک مهر اقتصاد لوح یادبود و تقدیرنامه‌ای از طرف سردار فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان به جعفری جوزانی تقدیم کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز