خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج کارگری کشور

شهدای قشر کارگر و صنعت و تولید را در جامعه برجسته کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۷۰

مسئول بسیج کارگری کشورگفت: سهم کرمان از شهدا باید مطرح شود و شهدای کارگر و شهدای قشر صنعت و تولید را در جامعه برجسته کنیم.

مسئول بسیج کارگری کشورگفت: در هیچ جای دنیا قشر محروم و کارگر در پیروزی یک انقلاب نقش نداشته‌اند و پس از انقلاب در عرصه اقتصاد فعال باشد

به گزارش ایلنا ازکرمان رمضانعلی طالبی در مجمع سالانه بسیج کارگری و کارگاه هم اندیشی تخصصی تحلیل و پایش واحدهای کاری درمحل کارخانه لاستیک بارزافزود: مجمع بسیج کارگری یک تشکل جدید است و باید در سطح کشور مطرح شود زیرا ما وارثبیش از ۴ هزار شهید هستیم و وامدار خون این شهدا هستیم و نباید اجازه دهیم تا ابرقدرت‌ها و دشمنان نظام به اهداف خود دست یابند.

مسئول بسیج کارگری کشور خاطر نشان کرد: مجمع بسیج کارگری یک تشکل جدید است و باید در سطح کشور مطرح شود

وی تاکید کرد: بحثاطلاع رسانی و موضع گیری در مقابل همه مسائل داخلی و خارجی باید در سرلوحه کار این مجمع قرار گیرد و با انتشار بیانیه نسبت به مسائل مختلف اظهار نظر کنیم.

وی تصریح کرد: سهم کرمان از شهدا باید مطرح شود و شهدای کارگر و شهدای قشر صنعت و تولید را در جامعه برجسته کنیم.

وی افزود: باید به اهداف و سخنان امام راحل نیز عمل کنیم زیرا همانطور که در جریان فتنه دیدیم این جملات و توصیه‌های امام(ره) به کمک ما آمدند و مواضع ایشان را باید مبنای تمیز دادن حق از باطل قرار دهیم.

طالبی یادآور شد: در اوایل پیروزی انقلاب ما از امکانات خوبی برخوردار نبودیم و در زمان جنگ تحمیلی نیز با وجود عدم امکانت امام(ره) حکمت را به جامعه تزریق کرد و مبنای قاموس خود قرار داد.

مسئول بسیج کارگری کشور در ادامه بیان داشت: امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی بر ما تحمیل شده است و ما باید اسلام ناب را از اسلام آمریکایی تفکیک کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون تنویر افکار عمومی است گفت: انقلاب اسلامی نه تنها توانست دژ خودش را مستحکم کند بلکه توانسته مردم تحت سیطره ساختارهای طاغوتی دنیا را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.

این مسئول اضافه کرد: بحثاطلاع رسانی و موضع گیری در مقابل همه مسائل داخلی و خارجی باید در سرلوحه کار این مجمع قرار گیرد و با انتشار بیانیه نسبت به مسائل مختلف اظهار نظر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز