خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی در گلستان هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۶۲

استاندار گلستان گفت: در یک سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی در استان هزینه شده است و دردهه فجر امسال ۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه اظهارکرد: دولت سیزدهم در زمینه رفع مشکلات آب شرب در گلستان اقدامات جهادی انجام داده است و در یک سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی در استان هزینه شده است.

وی گفت: اعتبارات شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان به ترتیب ۳ و ۱۱ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: افتتاح روگذر تقاطع غربی علی آباد کتول که از سال ۱۳۹۲ بلا تکلیف مانده بود در دهه فجر امسال ، احداث پل ورودی کلاله که از سال ۱۳۹۸ بلا تکلیف مانده بود، تعریض و آسفالت محور بندر ترکمن به آق قلا که به جاده مرگ شهرت یافته بود، احداث و بهینه سازی ۶ دوربرگردان ایمن در نقاط حادثه خیز استان و بسیاری دیگر همه در طول بیش از یک سال اخیر افتاده است.

وی اظهارکرد: عملیات اجرایی سالن ۶ هزارنفری گرگان بعد از ۱۰ سال آغاز شد و اعتبارات ورزشی در یک سال قبل ۳ برابر شد و همچنین در گلستان ۱۵۰ ورزشکار ملی فعال هستند و در ۹ ماه گذشته ۶۳ ورزشکار مدال آسیایی و بین المللی کسب کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: گلستان رتبه اول عملیاتی شدن یک درصد تبصره ۵۳ در حوزه ورزش را داراست. ۴ پروژه نیمه تمام ورزشی در هفته دولت بهره برداری شد و ۱۰ پروژه نیمه تمام در دهه فجر بهره برداری می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز