خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

بیش از ۷۰ نفر از نیروهای انتظامی و امنیتی در حوادث اخیر در گلستان آسیب دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۸۳

استاندار گلستان گفت: در حوادث اخیر بیش از ۷۰ نفر از نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و بسیجی استان آسیب دیدند و از جان و سلامتی خود مایه گذاشتند تا کوچکترین لطمه و صدمه ای به آنها که دچار ابهام و شبه شده بودند وارد نشود.

به گزارش ایلنای گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی محمد زنگانه در آیین رونمایی از کتاب قیام پاییزی اثر غلامرضا خارکوهی نویسنده گلستانی ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفان و گرامیداشت سالروز واقعه تاریخی پنجم آذر گرگان در سال ۱۳۵۷ تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی بود و پنجم آذر در واقع یکی از نمونه های ایستادگی مردم برای صیانت از اعتقادات و تحقق اسلام عزیز بوده است.

وی با اشاره تلاش‌های نویسنده کتاب قیام پاییزی و دیگر نویسندگان توانمند استان در تولید آثار ارزشمند فرهنگی، تاریخی و انقلابی افزود : در کنار تولید یک محصول فرهنگی توزیع و رساندن آن به دست مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه نهادها و دستگاه های فرهنگی قرار گیرد و نباید اجازه دهیم آثار ارزشمند فرهنگی مهجور بمانند.

استاندار گلستان یادآور شد: وقتی در وقایع تاریخی همچون پنجم آذر رفتار رژیم سفاک طاغوت را مشاهده می کنیم و آن را در کنار ایثار، گذشت و صبر راهبردی نیروهای نظامی ، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در وقایع اخیر قرار می دهیم ، تفاوت ها را متوجه می شویم.

 زنگانه ادامه داد: در حوادث اخیر بیش از ۷۰ نفر از نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و بسیجی استان آسیب دیدند و از جان و سلامتی خود مایه گذاشتند تا کوچکترین لطمه و صدمه ای به آنها که دچار ابهام و شبه شده بودند وارد نشود و این باعث شد آنها به مرور مسیر خود را از اغتشاشگران آشوبگران جدا کنند.

وی گفت: باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم و کسانی که می خواهند ایران و اسلام را از هم جدا کنند تیرشان به سنگ خورده و این آرزو را به گور خواهند برد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: باید دو صدایی را کنار گذاشت و همه بر روز پنجم آذر که سالروز خون فشانی مردم در مسیر انقلاب هستند ، به عنوان روز گرگان تاکید کنیم.

 زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر در مقابل ولز اشاره کرد و گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود مقابل آمریکا نیز پیروز شود و همچون روز گذشته دل هواداران و همه ایرانیان را شاد کنند.

گفتنی است اثر قیام پاییزی به نویسندگی غلامرضا خارکوهی از تاریخ نویسان برجسته استان با همکاری یکی از شاهدان عینی حماسه ۵ آذر تألیف شده است.

در این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب قیام پاییزی از تابلو نقاشی با موضوع ۵ آذر اثر استاد محمد رضا عباسپور رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز