خبرگزاری کار ایران

اعزام مشمولان وظیفه عمومی از رشت به مراکز آموزشی در دی ماه ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۷۶

معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان از اعزام همه مشمولان به مراکز آموزشی در اول دی ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ اسماعیل رجب زاده گفت: آن دسته از مشمولانی که برای اعزام توسط سازمان وظیفه عمومی فراجا مستقیماً به مراکز آموزش معرفی شده‌اند باید خودشان را به آن مراکز معرفی کنند و بقیه مشمولان باید رأس ساعت ۷ پنجشنبه اول دی ماه ۱۴۰۱، در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان واقع در رشت، بلوار خلیج فارس، کیلومتر ۳ جاده رشت به قزوین، جنب پلیس راهنمایی و رانندگی حاضر شوند.

وی با تاکید بر لزوم حضور بدون تاخیر مشمولان در ساعت اعلامی برای پیشگیری از ایجاد خلل در روند اعزام ، افزود: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن‌ها تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از ۳ ماه باشد، ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مشمولان در روز اعزام ماسک و جیره غذایی خشک، وسایل بهداشتی شخصی و کارت تلفن به همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم مانند کوتاه کردن موی سر را قبل از اعزام انجام دهند.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده با اشاره طول مدت دوره آموزشی سربازان، به مدت ۶ هفته و ممنوعیت مرخصی در طول این دوره،  افزود: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز شامل برگه اعزام به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک تاهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا  را با خود بیاورند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از خانواده‌ها خواست برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام، خانواده‌ها از بدرقه مشمولان جدا خودداری کنند.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده افزود : متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی @ khabaresarbazi مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز